پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت شهادت دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت شهادت« فائزه رحیمی» دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در حادثه تروریستی کرمان پیامی صادر کرد.

 متن پیام وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می‌دهند ما هنوز شهادتی بی درد می‌طلبیم غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی‌دهند.( شهید آوینی) در حمله ناجوانمردانه دشمنِ شکست خورده به زنان و کودکان و مردم بی دفاع و عاشقِ مکتب امام حسین( ع) و سربازِ والایش حاج قاسم سلیمانی، خانواده بزرگ و ارزشمند دانشگاه فرهنگیان و نظام تعلیم و تربیت، ریحانه بهشتی تقدیم راه اسلام و خداوند متعال کرده است.

دختر عزیزمان، سرکار خانم فائزه رحیمی، از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان، سعادتِ عاقبت به خیری و نوشیدن شهدِ شیرین و پرافتخار شهادت را پیدا کردند و خوشا به سعادت این بانوی عاشق ولایت و هزاران درود و تحیت به پدر و مادر این شهیده والامقام برای تربیت چنین گوهر درخشانی.

اینجانب شهادت این دانشجوی عزیز دانشگاه فرهنگیان را به حضرت بقیه الله( ع)؛ مقام عظمای ولایت؛ خانواده این شهیده گرانقدر؛ هم کلاسی‌ها؛ اساتید و جامعه دانشگاه فرهنگیان و خانواده بزرگ نظام مقدس تعلیم و تربیت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بی شک؛ انتقامِ سخت از دشمنان این مرزو بوم و خونخواهی از خونِ پاک این شهیده گرانقدر؛ با تربیتِ معلمان انقلابی، متعهد؛ متخصص و شایسته برای تربیت نسل آرمانی و ارزشمند خواهد بود؛ با فضل الهی